onsdag den 12. september 2012

Quick and simple christmas card

Here is a quick and simple christmas card I made just now.
Its dark, so the photo quality is a bit weird. Its is white, black and gold.

What do you think? I am in doubt about the bow .. ??

I don't know where I got the angle stamp from. The sentiment is from PTI,

Godaften :) Hvad synes du om mit hurtigt sammensatte kort her? 
Jeg er lidt i tvivl om sløjfen skal være der eller ej...
Stemplet m. englen kan jeg ikke huske hvor jeg har fundet henne - Noel er fra PTI.

Det er mørkt udenfor og jeg har taget foto med telefonen, derfor er lyset lidt underligt.


God aften




7 kommentarer:

  1. Hvor er det smukt og enkelt...
    Og virkelig smukt engle stempel du har brugt til kortet :)

    Det tæt på umuligt at læse den røde skrift på det lillaé desværre.. må markere det for at det kan læses :)

    Fortsat god aften :)

    SvarSlet
  2. Jeg synes, at det er et flot kort. Jeg elsker enkle kort og i det her tilfælde passer sløjfen godt.

    SvarSlet
  3. Beautiful card, Camilla! I love the colour scheme (very classy) and the bow is lovely, in my opinion!

    SvarSlet
  4. Smukt kort du har lavet. Din tekst med den røde skrift er desværre umulig at læse.

    SvarSlet
  5. ihh super smukt og lækkert stempel

    SvarSlet
  6. Super pretty card. I love this beautiful image!

    SvarSlet