onsdag den 12. september 2012

Quick and simple christmas card

Here is a quick and simple christmas card I made just now.
Its dark, so the photo quality is a bit weird. Its is white, black and gold.

What do you think? I am in doubt about the bow .. ??

I don't know where I got the angle stamp from. The sentiment is from PTI,

Godaften :) Hvad synes du om mit hurtigt sammensatte kort her? 
Jeg er lidt i tvivl om sløjfen skal være der eller ej...
Stemplet m. englen kan jeg ikke huske hvor jeg har fundet henne - Noel er fra PTI.

Det er mørkt udenfor og jeg har taget foto med telefonen, derfor er lyset lidt underligt.


God aften




6 kommentarer:

  1. Hvor er det smukt og enkelt...
    Og virkelig smukt engle stempel du har brugt til kortet :)

    Det tæt på umuligt at læse den røde skrift på det lillaé desværre.. må markere det for at det kan læses :)

    Fortsat god aften :)

    SvarSlet
  2. Jeg synes, at det er et flot kort. Jeg elsker enkle kort og i det her tilfælde passer sløjfen godt.

    SvarSlet
  3. Beautiful card, Camilla! I love the colour scheme (very classy) and the bow is lovely, in my opinion!

    SvarSlet
  4. ihh super smukt og lækkert stempel

    SvarSlet
  5. Super pretty card. I love this beautiful image!

    SvarSlet